w sprawie: określenia zasad składania wniosków w sprawach niewymagających wydania decyzji administracyjnych na Wydziale Biologii UJ
Działając na podstawie § 2 ust. 12 Regulaminu studiów pierwszego stopnia, drugiego stopnia oraz jednolitych studiów magisterskich (przyjętego uchwałą nr 24/IV/2020 Senatu Uniwersytetu Jagiellońskiego z dnia 29.04.2020 r. z późn. zm.) określam zasady składania wniosków w sprawach niewymagających wydania decyzji administracyjnych na Wydziale Biologii UJ:
- W sprawach niewymagających wydania decyzji administracyjnych student może złożyć wniosek za pośrednictwem:
- poczty elektronicznej w domenie student.uj.edu.pl zgodnie z poniższymi zasadami:
wszystkie wnioski/dokumenty/oświadczenia należy przesyłać jako skany opatrzone własnoręcznym podpisem na adres poczty elektronicznej dziekanatu/sekretariatu: biologia@uj.edu.pl (biologia), dagmara.turchan@uj.edu.pl (neurobiologia) lub studia.inos@uj.edu.pl (EE, EPM).
- za pośrednictwem poczty/kuriera;
- za pośrednictwem skrzynek pocztowych umieszczonych przed wejściem do dziekanatu/sekretariatów obsługujących tok studiów;
- osobiście.
- Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i obowiązuje od dnia 1.09.2021 r.
Prodziekan ds. studenckich Wydziału Biologii UJ
/-/ dr hab. Joanna Kapusta, prof. UJ